wArnA wArni kEhidupAn
nuyu pErt

Saturday, June 2, 2012

distOrykan OlEh : nuyu_pErt at 4:28 AM
aku ta twu la acE cam cEdEy ngat,,,
pErnah ta pk sEjauh mana bf kitE cyg kat kitE,,,
cEmE 2 ta mEnjamin papE an,,,
lum tEntu ag Owg sEkEliling bf kitE 2 cyg n lEy timE kitE sEadanya,,,
mgkin aku Owg luar???

masalah aku ta la rumit tp wat aku tEpk,,,
law mcm ny kEadaanyE camnEr aku na tEruz an apa y ada ny,,,
aku twu mgkin ada y mEngalami masalah cam aku,,,
aku ta twu ny masalah O cuma aku y tErlEbEy pk,,,
wat aku cEdEy,,,

mgkin aku bukan y tErawal dlm kEhidupan mErEka,,,
tp mErEka kEna sEdar y tErawal tuh lum tEntu y tErbEk an,,,
mEnjadi y tErakhir tuh bukan juga bErmaksud pErampas an,,,
mgkin y tErakhir adalah y tErbEk y dtg  dEngan hikmahnyE tErsEndiri,,
hanya Allah y tahu,,,

kitE sEbagai umat Islam tEntunyE pErcaya sEtiap y bErlaku ada hikmahnyE,,,
dan aku pErcaya sEmua tuh,,,
aku bukan la y tErbaEk tp aku mEncuba tuk jd y tErbaEk,,,
aku bukan owg tErakhir y datang sEbagai pErampas,,,
tp aku dtg dEngan pEnuh hOrmat dan aku tErima dEngan Eclas pElawaan dr bf aku,,,

kEpada mErEka y bErkEnaan,,,
timE la aku sEadanya,,,
jgn cuba banding an antara y tErawal dgn tErakhir kalau lgsg ta twu apa2,,,
law btl Allah da tEtap an aku adalah jOdOh bf aku,,,
kita y hanya manusia biasa ny ta mampu na mEnOlak an,,,

dan Owg y tErawal tuh,,,
jgn aggap aku adalah Owg ya malang tErima chEnta dr bf aku,,,
aku ta pErnah aggp pErtEmuan ngn bf aku adalah MALANG!
malah aku anggap dyE adalah y tErbEk,,,
y mgkin bawa kEbaEkan dan kEbahagiaan dlm hidup aku,,,

msg2 ada kEkurangan dan kami akan timE sEadanya,,,
msg2 pErnah wat kEsilapan dan kami akan cuba pErbaiki,,,
msg2 mgkin alpa dan kami akan saling ingat mEngingati,,,
dan y plg pEnting aku dan dyE bukan la sEmpurna tp kami akan saling mElEngkapi bia sEmpurna,,,
sEmOga Allah mErEstui hubungan kami ny,,, Amin~







nuyu: Ya allah tEnangkan la ati dan jiwa hambamu ini,,,
         tunjukkan la aku apa y tErbaEk,,,
         bimbing la aku Ya allah,,,,
         buka la pintu ati mErEka tuk sama2 mEnErima,,,
         Amin~
       






0 comments:

Post a Comment

 

.::nuyupErt's lifE::. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea