wArnA wArni kEhidupAn
nuyu pErt

Saturday, April 10, 2010

aku kEcEwa,,,,(^_^) -siAL kAu-

distOrykan OlEh : nuyu_pErt at 9:12 PM
Orait dyE bEdiam diri ag,,,,
aku pun x twu napE,,
agak nya cam ny la nacib aku,,
pas d kc harapan n aku pun mEngharap dalam diam,,
dyE pun blah,,,
dyE langsung x bEsungguh dalam kata2 yE,,
nampak ngat x Eclaz an,,,,

aku ny tempat persinggahan dye jE,,
bilE dyE kEcEwa n xdEr capE2,,
dyE datang r kat aku,,,
pas2 acE cam cukE kat Owg len,,,
dyE pun blaah,,
cangat bagus an,,
sial r kau,,,

law acE xlEy nak Eclaz n cEtia,,,
xpayah la nak bEjanji macam2,,,
bawak kE mati jEla,,,
nyEsal layan kau,,
bia la kEna kutuk ngan kawan2 lEn,,
baru kau twu an cam nE acE nya,,,
1 ari anty aku akn cEbut nama kau kat blOg aku ny,,,,
p.E.g.i - m.a.m.p.O.s - l.a - k.a.u,,,,,,,,,,,

0 comments:

Post a Comment

 

.::nuyupErt's lifE::. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea