wArnA wArni kEhidupAn
nuyu pErt

Saturday, December 4, 2010

distOrykan OlEh : nuyu_pErt at 1:27 PM
missing sumthin,,,???


sEgalanya bErmula pas aku tErsEntap bangun dr tdOw,,
smacam aku tErlupa sumthin y tErcangat pEnting,,,
sangat bErat rasanya,,,
aku pun xtwu apE bEnda n kEnapa aku bErpErasaan cam 2,,,
y aku twu aku rasa rEsah n jd xcEnang duduk,,,
kEpala da mula cakit mEmikirkan bEnda ny,,,

pE y aku tErmis ny,,,
sEkEjap acE cam windu cEdEy ngat,,,
sEkEjap acE cam nak cangat bEnda tuh,,,
cEkEjap acE cam aku ny tErlEbEy lEbEy lak,,,
cEkEjap acE cam aku ny kErdil ngat,,,
cEkEjap acE cam xlayak pun,,
tah aku xbOlEy nak pk da,,,

napE Ek~
aku tErhalang ngan kEinginan aku cEniri kEr,,,
aku tak bErsyukur kEr,,,
aku makin jaO???
aku x Eclaz kEr,,,,
aku tErlampau pEntingkan kEsEmpurnaan???

ya Allah, hilangkanlah pErasaan y x mEnEntu dalam diri ku ini,,,
tunjukkan lah aku jalan y bEnar,,,
sEmOga aku mEnjadi insan y sOlEhah,,,
sEmOga aku sEntiasa dalam jagaanmu,,,
amin~






p/s : mud sErba xkEna,,










0 comments:

Post a Comment

 

.::nuyupErt's lifE::. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea