wArnA wArni kEhidupAn
nuyu pErt

Tuesday, October 25, 2011

distOrykan OlEh : nuyu_pErt at 7:06 PM
.::mEnanti::.


kOrang na twu apE y aku anty an,,,
ha AIR!!!
mEmang sEbal bangat,,,
Org na andy la,,,
asal air tadEr lak,,,
clalu la an cam ny,,,
sEmak taw kpala Otak ny,,,
bab acE cam da ucuk la,,,
bukan apa bf aku y duk jaO bEbErapa batu tuh cakap cam tuh,,,
tp aku acE wangi jE ag ny,,,
hakhak ckE ati la an na cakap aku masih WANGI an,,,
hEhE~


tp an blE tEngOk blOg ny,,,
cEdEy acE,,,
yEla ta cEmpat na hias hias ag,,,
cam prOjEk tErbEngkalai,,,
ny cEmE wifi wafa wufu UMK punya pasal,,, 
slOw cam cpOt @ kura kura dan y camE wak2 dEngannyE,,,
Org na wat EsaimEn pun talEy,,,
gEram nOkk,, 


da maghrib,,,
na p usha air la,,,
kOwt kOwt da tEpancOtt kE tEcEmbur an,,, 
lEy andy n sOlat lak,,,
pas2 na mErayap cam pElEsitt,,,
hEhE~







nuyu: al faatihah tuk mak ngah aku y bawu jE pErgi mEngadap illahi,,,
cEmOga rOhnya d tEmpat an d kalangan mErEka y bEriman dan bEramal sOlEh,,,
aamin~










0 comments:

Post a Comment

 

.::nuyupErt's lifE::. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea