wArnA wArni kEhidupAn
nuyu pErt

Saturday, January 22, 2011

distOrykan OlEh : nuyu_pErt at 5:34 PM
mamai kEr ExcitEd nihh (:

hEhE~
wEh siOt jEp,,
tErlEbEy tdOw kEr tErkurang tdOw ny,,
tp aku acE tErkurang tdOw,,
bab kul 7 am td baru dapat tdOw,,

dcEbabkan 2 la kul 4pm aku bangun tdOw tErus p andy,,
bab ngatkan da kul 5,,
yEla kul 6 dE datE ngat bff nak p pasar cam bEcEnya,,
aku bEcE ciap cEjam clum kul 6,,,

da ciap andy cEmE,,
aku pun bEciap la cantEx2 an,,
*kOnOn-kOnOnyE la*
sambil mElayan pracaan ngar lagu2 kat laptOp ny,,

pas2 tEpk gak asal lak c mOntEl ngan mEEra ta dtg2 ag ny,,
kEbiasaanyE mErEka akn sErbu bilik aku awl 5 minit,,,
pas2 tErgErak ati nak tEngOk jam,,
yiiihaaaaa~~

Ouh shitt,,
baru kul 5 bEb,,,
pEsal ngan aku ny,,
td gElabah ayam ngat bangun tErus andy bab ngat da kul 5,,

da 2 tEpakcE la mEnunggu lak cmpai kul 6,,
mustahil la an aku p pasa sOwng2 tanpa mErEka2,,,
adOiiii agak tEruk la situasi ny,,
tp nak tErgElak pun ada,,,
hEhE~




sEsungguhnya aku malu pada diri cEniri (:
*blushing*

0 comments:

Post a Comment

 

.::nuyupErt's lifE::. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea