wArnA wArni kEhidupAn
nuyu pErt

Monday, January 24, 2011

distOrykan OlEh : nuyu_pErt at 1:27 AM
situasi,,,


situasi yang bErlaku tadi,,,

mEEra : nuyu bEk kO tdOw skunk,,,cOk nak kEna bangun awal,,,,


nuyu : yEla,, jap g aku tdOw la,, *sambil tErsEngih cam kErang bucuk*


mOntEl : Eh kO g tdOw skunk,, cOk mula tdOw ta nyEdarkan diri,,,


nuyu : yE aku tdOw la,,, *tErsEngih lagi*


..............................................


cucu kiah : kO tdOw la, cOk nak kEna bErEbut bus lak ngan akak kO,*akak d cni mErujuk kEpada makhluk gEdik yang bErambut pEnyapu,, n apa yang paling pEnting dia adalah sEorang lElaki yang bErcita-cita nak jadi pErEmpuan*


nuyu : kahkahkahkahkah *acE nak bErguling2,, ta pun nEk aras paling atas p buat tErjunan bunuh diri*




maaf la Entry aku kali ny agak kEpada mEnambah dOsa yang sEmEmangnya da banyak,,,
aku bukan apa bila mEngingat alEx pEristiwa yang bErlaku 2 mggu yang lEpas,,,
mEmang agak panas jE acEnya,,,
baEk kEr pErbuatan mEnyaOund Owg lEn tanpa sEbab,,,
agaknyE dia ta bElajar Etika atau adab kOwt,,,
tp sEtawu aku yE pElajar tahun 3,,
sO da tEntu da blaja subjEk Etika pada tahun 2,,,
cangat plEx Owg cam 2,,,
agaknya dyE bEngang pEriOd ta datang2 ag,,
harus la campai mati kO ta dtg pEriOd,,
bab kO 2 mmg da jElas2 jantan bai,,,
kEmbalilah kE pangkal jalan wEh*pEsanan Eclas dari adEqmu juniOrmu*


..............................................


pEpun thanx kat mEEra n pika sEntiacE mEnyOund mEngingatkan aku supaya tdOw awl,,,
maklum la pEnyakit insOmnia datang mEnyErang kEmbali,,
nOw aku nak try tdOw,,
chiOoww dulu,,
nitEz~



2 comments:

Unknown said...

cantik la ko ni.. :)

nuyu_pErt said...

hEidi~capE ny?
anyway thanx (:

Post a Comment

 

.::nuyupErt's lifE::. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea