wArnA wArni kEhidupAn
nuyu pErt

Monday, October 25, 2010

bahagia sEjEnak,,,,

distOrykan OlEh : nuyu_pErt at 8:34 AM
mlm tadi bElum kul 12a.m aku da tdOw,,,
2 la yang d katakan bahagia,,,
hahaa~
dapat gak aku tdOw awl,,,
tp 2 mmg da pEnat sangat la,,,
sEdarsEdar td pun da kul 5.30a.m,,,
Orait la tuh an (:

sEm ny da pun nak bErakhir,,,
24 OctObEr is dE last clazz 4 HR n FISIOLOGI,,,
aku pasti akan mErindui Madam Noraani n Dr.Nidzam,,,
But u all twu akibat kEpEnatan yang x dapat d tanggung ag,
aku tElah tEtdOw ngan bahagia n nyEnyaknya dalam claz HR,,,
Madam, im sO sorry,,,
aku mmg xlEy nak tahan,,,,
mujur x tEtOnggEng kE bawah jEp,,
hahaa~~
anyway b4 aku kua dari claz madam aku sEmpat minx maaf, bErcEumcEuman ngan madam,,
minta d halalkan sEgala ilmu yang d curahkan,,,
tErasa sayu lak,,
yEla 4 dE nExsEm aku pun xtwu dapat jupE madam ag O x,,,
madam i'll miss u n blaja ngn madam sangat la sErOnOk bcOz yE sEorang yang bErkarisma n bErkEyakinan tinggi,,,
n dia sEorang y bijak dalam bErkatakata dan bErmadah,,,
buat kita tErpEgun sEjEnak (:
aku respEct yE n i hOpE i can b likE hEr,,,

4 Dr,Nidzam i'll OwEyz miss u tOo,,,
Dr.Nidzam mErupakan sEorang y sEmpOi n kita lEy bErcakap n bErgurau ngn dia likE a frEnd,,,
Dia x pEnah nak sOmbOng O bErlagak EvEn yE tuh bErtitlE Dr,,,
punya xkisa dia tuh,, panggil yE pak cik pun xpEr katanya,,,
such funny n aku twu dia Eclaz bErkata cam tuh,,,
biasanya afta claz kitEowg akan bOrakbOrak ngan yE sampai la kE kEtEnya,,,
tp mlm td is dE last day aku dan kawankawan dapat wat cam tuh,,, 
sEdih la bEb,,,
sEtiap kenangan kiteorg ngan Dr Nidzam xkan aku lupa,,, 
Dr Nidzam i hOpE i can mEEt u again,,,
aku akan ingat pEsannya,,,
darah yang menaglir dalam badan kita adalah sama,,, idup ibarat rOda sumtimEs kat atas, sumtimEs kat bawah,,,, jadi kita xpErlu sOmbOng n xbEkira dalam mEminta kEmaafan andainya ada kEsilapan yang d lakukan,,,
 u r dE grEat lEcturEr n aku xkan lupa aksiaksi tOmEynya,,,,
walaupun bErtubuh kEcil but hav a grEat ExpEriEncE n knOwlEdgE,,,
i'll miss bOth Of u kEtatkEtat (:








p/s : sEtiap pErtEmuan pasti ada pErpisahan,,,,
        dOakan kEjayaan aku n kawankawan(:


p/s/s: trauma d kacO lElaki bErmuka bEngis!!!













0 comments:

Post a Comment

 

.::nuyupErt's lifE::. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea