wArnA wArni kEhidupAn
nuyu pErt

Wednesday, October 27, 2010

huh!

distOrykan OlEh : nuyu_pErt at 12:54 AM
sangat pEnat ari ny,,,
aku cuma dapat tdOw td hanya 2 jam OwkEy,,,
prOtOtaip 2 da sEtEl,,, *alat mElipat baju*
pEnilaian untuk ciang td kami cgt la bErpuas ati,,,
juz tunggu cOk lak,,,

ari ny aku cangat la hipEraktif,,,
sEmua kErEnah Owg aku layan,,,
tp pg td rasa cam nak pEngsan,,,
mungkin aku xcukup rEhat n lapar!!!

tp 4 prEsEntatiOn English prOpOsal 2 bE cOntinuEd tOmOrrOw,,,
cEbab da lEwat cgt la,,,,
jam da mEnunjukkan kul 11 mlm td,,,
da la alEx dari claz bi td baru dapat mam,,,
bayangkan dari pagi aku hanya minum!!!

skunk aku cangat la lEtih n aku nak tdOw sEpuaspuasnya,,,,
i nEEd sum tEnagE tuk cOk,,,
tp im still thinking bOud my prEsEntatiOn,,,
takOtt,,,,
wish mE luck yE cygcygku (:









p/s : tdOw dulu,,
        hOpE dapat tdow ngan nyEnyak tanpa gangguan,,,

      : i wish cOngrat 2 kawankawan yang da prEsEnt,,,
        bEban u guys da bErkurang,,,, (:
       













0 comments:

Post a Comment

 

.::nuyupErt's lifE::. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea