wArnA wArni kEhidupAn
nuyu pErt

Wednesday, October 27, 2010

distOrykan OlEh : nuyu_pErt at 4:26 PM
citEr sEriEs bErakhir dEngan citEr bOngOk


bahagia dOh dapat tdOw ngan nyEnyaknyEr mlm td,,,
thanx gOd (:
ari ny tEramat cgt la Epinya,,,,
prEsEntatiOn : mOck mEEting da xdEr lam sEnarai bEban aku,,,

nOw nak fOcus kat final Exam,,,
arggghhhhh tEnsiOn mai alEx,,,, 
pEpun aku pErlu cukup rEst *tdOw*,,,,
xcukup rEst cEmE bEnda sumpah x jadi,,, 
bEtOl la wEh tdOw y cukup 2 pEnting,,,,
baru la chat,
xstrEss,
x maramara,
awEt muda,
kEpala x mEngOng,,,
xdEr la muka nak kEtat jEp,,,
muka kEtat rasa nak lEmpang lajulaju,,,
adusss bEnda aku mErEpEk ny,,,
bEtOl an aku cakap tdOw x cukup kpala jd mEngOng,,,

sO cOnclusiOn nyEr,,,
aku nak zzZzzZZZzzzz,,,,,,
agpn bEttEr aku stOp sEbElum ayt dajal+sEtan kua dari mulut tOmEy aku ny,,,
hahhaa bOngOknyE aku,,,
~lEavE~
 








p/s : tdOw y cukup adalah pEnting,,,,,
xmO ngar??? lantak kau la,,,
gilak~







0 comments:

Post a Comment

 

.::nuyupErt's lifE::. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea