wArnA wArni kEhidupAn
nuyu pErt

Sunday, February 6, 2011

distOrykan OlEh : nuyu_pErt at 11:47 AM
dugaanNya


sEmEmangnya idup aku cEmakin mEncabar,,,
banyak dugaan datang,,,
aku lEmah aku bukan la sEkwat y d cangkEkan,,,
jiwa aku rapuh,,,
:
:
:
:
mEnangis,,,,
2 jE y mampu aku wat,,,
kalau dulu aku bukan la sEowng y ckE mEnangis,,,
jiwa aku kEras,,,
2 cEmE d cEbabkan kisa chEnta aku y lEpas,,,
:
:
:
:
hampir 2 tahun aku ta bEchEnta,,,
ta bEkOngC kasEh ngan capE2,,,
:
:
:
:
 kini ati aku da d miliki,,,
yE masih baru tp dyE la sEmangat aku tuk tErus idup ngan pEnuh gEmbira,,,,
dyE la wat idup aku pEnuh makna,,,
wat aku tErcEnyum,,,
dyE gak wat aku hargai cEtiap apa y ada lam idup aku,,,
tErmacuk chEntanya,,,
n yEs mungkin aku mabuk chEnta, mabuk kEpayang,,,
yE mabuk!
:
:
:
:
tp dugaan datang,,,
bahagia y aku kEcapi bagai d rampas,,,
aku tErsEntap n sEkEtika aku bagai ilang arah,,,
napE d saat aku bahagia dtg pula 'dyE' mEnganggu,,,

kEpada dyE y dtg mEnganggu :
napE nak mEnagih kasEh y dulu ta d hargai,,
napE mEst muncul d saat kami sEdang bahagia,,,
napE mEst nak Ocakkan apa y ktEowng bina,,,
napE mEst nak lukakan ag ati Org y aku chEnta,,,
mEmang kOwang pEnah bEchEnta bEtahun-tahun,,,
tp jgn calahkan takdir law diri cEniri y ta mO hargai apa y da ada,,,
kO da tElambat,,,
kO patut twu kEsabaran sEsEowg ada batasnya,,,
skunk kO nak mEnagih kasEh n chEnta yE alEx,,,
tp dEngan cara y cukup kOtOr,,,
tp kO jangan icau,
sEhina n sEburuk anE pun citE y kO rEka 2,
cEmE 2 ta mampu gOyahkan chEnta aku kat dyE,,,
kami saling mEncintai,,,
tErima la hakikat chEnta kOwang da berakhir,,,
n yakin la Allah da tEntukan apa y tErbEk tuk kita,,,
:
:
:
:
SAYA CHENTAKAN DIA<333
ya Allah ya tuhanku,,,
kau tabahkan la ati hambamu,,,
kau rEdailah chEnta kami,,,
aku mEngharapkan y tErbEk,,,
jika dyE bukan d jOdOhkan tuk aku,,,
aku tErima lawpun ati ny tEluka,,
namun law dyE d jOdOhkan tuk aku,,,
kEkalkan la hubungan kami hingga kE akhir hayat,,,
ngan pEhuh kEgEmbiraan n kErEdhaan,,
amin~








0 comments:

Post a Comment

 

.::nuyupErt's lifE::. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea