wArnA wArni kEhidupAn
nuyu pErt

Wednesday, February 23, 2011

pEtanda~in dangEr again!!!

distOrykan OlEh : nuyu_pErt at 6:05 AM
Oh apakah ini?
aku dapat pEtanda,,,
"in dangEr" again!!!
pEtanda tuk pOntEng clas math ag,,,
y sEmEmangnya aku d kElaskan dlm katEgOri In dangEr,,,

buktinya d saat ini,,,
jam mEnunjukkan hampir pukul 6a.m,,,
tp mata aku masih aktif dan tiada riak tuk mEmbuat taik mata,,,
ya tuhan apa nak jadi ny,,,
*muka kOnOn2 pEnuh pEnyEsalaan bab ta pakcE mata tdOw awal*

dEar cyunk2ku,,,
nampaknya kamu cEmua kEna la bErjuang tanpa saya,,,
gOmEnnasai dEyh~
kEm calam jE la yE kat JS,,,
*sabO jE la*
ta mungkin la aku nak macuk class dEngan muka cam aym bErak kapOr an,,,
*nampOk bEnO mEnipunyE*

ngEE tEruknya aku,,,
tp aku mmg da nEkad ny ta mO p,,,
ikOt ckE kau la yE nuyu,,,
cOnclusiOnyE,,,
*sEtan da mEnang*
wEEEeee~~ :D



p/s : * dialOg dalam citE antO kak limah alEx uma,,,
hahaa apa kEjadahnyE,,,
aku mmg addictEd gilEr ngan citEr tuh,,,
KITA BAKO JER!


0 comments:

Post a Comment

 

.::nuyupErt's lifE::. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea