wArnA wArni kEhidupAn
nuyu pErt

Thursday, February 24, 2011

Owh nO! bErtEpuk sEbElah tangan?

distOrykan OlEh : nuyu_pErt at 3:20 AM
tEtibE aku tErpk,,,
sEksanya mEngharap kasEh dari Owg y ta sudi,,,
bErtEpuk cEbEla tangan mustahil la akan bunyi an,,,
mEmang mEngundang kEcEwa dan nEstapa an,,,
sabau jE la~


Alhamdulillah,,,
sO far aku ta pEnah ag la mEngalami situasi cam ny,,,
mungkin aku sEowg y EgO,,,
ada bagusnya juga sikap tuh dalam diri kita,,,
at lEast kita ta dEr la tErjEbak dalam drama
"KASEH TA KESAMPAIAN"


yE bukan cEnang nak hadapi cEmua tuh,,,
dan bukan cEnang gak kita nak luahkan acE ati kita kat si dia,,,
tut tut da dapat malu law si dia tuh ta dE ati lgsg kat kitE,,,
but aku rEspEct gak kat Owg cam ny,,,
at lEast yE bErani gak luahkan apa y yE acE,,,


buat mErEka2 y mEngalami situasi ini,,,
jangan cEdEy2 kay,,,
chill bEb!
cEtiap y bErlaku ada cEbabnyE n ada hikmahnyE,,,
manE twu pas ny Allah nak anugErahkan sumOnE y bEtOl2 lurvE kat kOwang,,,
ta kE acE bahagia campai ta hEngat,,,
nOthin is ImpOssiblE ritE :D








p/s : sEmOga Allah sEntiasa mEmbErkati hubungan aku dEngan si dia,,,
      lurvE yOu dEar <3<3<3
      

0 comments:

Post a Comment

 

.::nuyupErt's lifE::. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea