wArnA wArni kEhidupAn
nuyu pErt

Saturday, February 19, 2011

distOrykan OlEh : nuyu_pErt at 2:45 PM
kEtahuilah kEkasEh,,,


kEtahuilah kEkasEh tEchEnta,,,
sEsungguhnya saya cangat kEcEwa,,,
bukan nak lari dari kamO tp wat macE ny itulah y tErbaEk,,,

bElajarlah Erti mEnghargai,,,
bElajarlah Erti mErindui,,,
bElajarlah Erti mEnyayangi,,,
bElajarlah Erti mEmpErcayai,,,

saya da pEnat,,,
bukan ta cayunk kamO,,,
tErlampau cayunk la,,,
wat saya tEracE cangat kEcEwa dEngan kamO,,,

hanya antu kak limah dan kawan2 saya y lEy wat saya kEtawa,,,
saya tErcangat cukE citE tuh,,,
n wat saya ta bErEnti kEtawa,,,
saya arap dapat tEngOk citE tuh ngan kamO,,,
saya nak gElak kEtawa ngan kamO,,,
kamO jangan la icau yE,,,
saya cuba bErsikap OwkEy,,,
mlm ny saya Exam,,,
dOakan ati saya tEnang,,
n saya bOlEy jawab ngan baEk,,,

saya cayunk kamO kEtat kEtat,,,,
chEnta hEarty nuyu hanya kamO <3<3<3




p/s : sEkadar luahan ati,,,





0 comments:

Post a Comment

 

.::nuyupErt's lifE::. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea